03
نوامبر

از سامانه سناد ابتدایی چگونه باید استفاده کرد؟

راهنمای سناد ابتدایی

اخیراً به فعالیتهای غیرحضوری دانش آموزان و والدین آنها برای ثبت نام ، طبقه بندی و غیره توجه ویژه ای شده است. از آنجا که در پشت حضور آنها برای انجام موارد فوق ، از دست دادن وقت و صف های طولانی و همچنین مراحل طولانی ثبت نام اداری ، مقامات را مجبور به انجام این مراحل به صورت الکترونیکی کرد. به این ترتیب ، مدیران مدارس می توانند از بخشهای مربوط به صفحه مدرسه خود به سیستم سناد ابتدایی اولیه دسترسی پیدا کنند.

در تمام دوره ها از سیستم سناد استفاده می شود. آنچه در مورد مستندات قابل توجه است این است که در این روزهای تاج گذاری و استفاده از یک برنامه شاد برای آموزش دانش آموزان مقدماتی از طریق آموزش از راه دور ، لازم است قبل از ورود به سیستم آموزشی شاد مدیران مدارس ابتدایی. انجام داده اند بنابراین ثبت نام در این سیستم را جدی بگیرید زیرا آینده فرزند شما به ثبت نام و تکمیل مراحل آن بستگی دارد.

 

چگونه دانش آموز دبستانی می تواند در سیستم سناد ثبت نام کند؟

یکی از مهمترین و با ارزش ترین خدمات سیستم سناد و مدارک که می توان آن را مهمترین سرویس دانست ، ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و قدیمی است. روند ثبت نام دانش آموزان جدید ابتدایی در هر مدرسه به شرح زیر است:

· در مرحله اول ، باید وارد صفحه کاربر مدرسه شوید و نماد دفتر اداری را از فهرست انتخاب کنید.

در این بخش ، منویی در جلوی چشمان شما ظاهر می شود که بر روی گزینه ثبت نام دانشجوی جدید کلیک می کنید.

در این قسمت ، کد ملی دانش آموز را وارد کنید و روی نماد ادامه کلیک کنید.

· صفحه ای باز می شود که باید مشخصات دانشجو را وارد کنید. برای وارد کردن اطلاعات والدین دانش آموز ، بر روی نماد ذره بین کنار کد ملی والدین کلیک کنید تا صفحه ای برای ورود اطلاعات والدین باز شود.

· پس از اتمام ، باید ترم دانشجو را مشخص کنید و سپس بر روی ثبت نام کلیک کنید.

· در مرحله ، تمام اطلاعات دانش آموز به همراه اطلاعات والدین آنها ثبت می شود.

اگر دانشجویان قبلاً ثبت نام کرده اند ، کد ملی آنها باید قبلاً در سیستم سناد ثبت شده باشد و جزئیات آنها مطابق مراحل فوق باید ویرایش شود. لازم به ذکر است که اصلاح شناسنامه برای استفاده در سیستم سناد می تواند در مدرسه مورد نظر انجام شود. در صورت ذکر عکس ، پس از ثبت کد ملی فرد مذکور ، پیام خطایی در مقابل چشمان شما ظاهر می شود. به طور کلی ، روند ثبت نام ، طبقه بندی و سایر موارد مربوط به مدرسه با انتشار سناد اساسی بسیار آسان شده است و نیازی به اتلاف وقت نیست.

ثبت مدارک و ارزیابی در سیستم سناد

ثبت نمرات دانش آموزان متوسطه و ارزیابی ارزیابی پیشرفت دانش آموزان مقطع ابتدایی در سیستم سناد دانش آموزان باید توسط معلمان مدرسه انجام شود که این اختیار توسط وزارت آموزش و پرورش به آنها داده شده است ، این پیش شرط تعریف کاربر از معلم توسط مدیران مدرسه.

Student Document سیستمی برای ثبت ، نگهداری و مدیریت اطلاعات مدارس در سراسر کشور است. این سیستم از امکانات مختلفی مانند ثبت اطلاعات دانش آموزان ، رتبه بندی ، ثبت اسناد ، دریافت سوابق تحصیلی و … برخوردار است که برای مدیریت بهتر امور مدارس در اختیار مدیران محترم مدارس قرار گرفته است.

یکی از اساسی ترین ویژگی های این سیستم سوابق نمره و سوابق سنجش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است که باید توسط معلمان مدرسه ثبت شود.

راهنمای ثبت ارزیابی اولیه پیشرفت در سیستم سناد

· در مدرسه ابتدایی ، نمرات دانش آموزان به صورت ارزیابی توصیفی در سیستم سناد ثبت می شود ، برای این مدیر مدرسه باید کاربر معلم را با توجه به تعداد معلمی که تدریس می کنند ، تعریف کند.

· پس از ورود به پانل مدرسه از قسمت کاربران مدرسه ، مدیر مدرسه استفاده از معلمان مدرسه را تعریف می کند و رمز معلمان با پیامک ارسال می شود.

پس از تعریف کاربرد معلمان ، مدیر مدرسه باید به قسمت مدیریت کلاس در مدرسه برود و معلمان را با دوره هایی که در کلاس تدریس می کنند ارتباط دهد.

اگر رمز ورود به سیستم سند را فراموش یا گم کرده باشد ، معلم با کد مدرسه ، کد ملی و رمز عبور خود که از طریق پیام کوتاه برای ثبت ارزیابی ارسال می شود ، وارد صفحه مدرسه می شود.